Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Agustín Fernández, director del Departament d’Arquitectura de Computadors

Forma part del Grup de Computació d'Altes Prestacions (CAP)

Agustín Fernández, director del Departament d’Arquitectura de Computadors

El 4 de juliol ha tingut lloc de nou el nomenament del professor Agustín Fernández com a director del Departament d’Arquitectura de Computadors de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), càrrec que ocupa des del juny de 2011.

04/07/2014
El professor Agustín Fernández ha renovat, el 4 de juliol, el càrrec com a director del Departament d’Arquitectura de Computadors, que ocupa des del juny de 2011. Llicenciat i doctor en informàtica per la UPC, és professor titular d’universitat del Departament que ara dirigeix de del 1988, en el qual ha exercit també com a secretari durant els períodes de 1995 a 1998 i de 2001 a 2005.

Està especialitzat en arquitectura i estructura de computadors, i també en docència en enginyeria. La seva recerca està vinculada, concretament, als compiladors per a arquitectures d’altes prestacions i processadors gràfics (GPUs), tasca que realiza a través del Grup de Computació d'Altes Prestacions (CAP).