Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > La UPC es classifica al 'Times Higher Education, 150 under 50' i escala posicions en altres rànquings de referència

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es classifica al rànquing 'Times Higher Education, 150 under 50', entre les posicions 101 i 150 al món, entre els llocs 60 i 89 a Europa, i entre les cinc i deu universitats de l'Estat. A més, continua entre les 50 primeres universitats del món en arquitectura i enginyeria civil al ‘QS World University Rankings by Subject’ 2016, i és la primera universitat a Espanya en innovació i desenvolupament tecnològic segons l’'U-Ranking 2016'.

06/04/2016
En l’edició 2016 del Times Higher Education, 150 under 50 (THE), el qual posiciona les primeres universitats de tot el món amb menys de 50 anys de vida, la UPC es posiciona al rang 101-150 a nivell mundial, al 60-89 a nivell europeu, al 5-10 de l’àmbit estatal i al quart lloc entre les universitats a Catalunya. Vegeu notícia: La UPC es classifica al rànquing 'THE’ entre les millors 150 universitats del món amb menys de 50 anys  (08/04/2016)

Així mateix, la UPC es manté entre les 50 primeres universitats del món i les deu primeres d’Europa en l’àrea d’Arquitectura i Entorn Construït i la d’Enginyeria Civil i Estructural al QS World University Rankings by Subject 2016  i es posiciona entre les 100 primeres institucions del món en Ciències de la Computació i Sistemes d’Informació, Enginyeria de Telecomunicació, Elèctrica i Electrònica i Matemàtiques, liderant les universitats espanyoles en aquestes àrees.

D'altra banda,  és la primera universitat a Espanya en innovació i desenvolupament tecnològic, i una de les tres universitats públiques catalanes que es col·loquen entre les dues primeres posicions a l’U-Ranking 2016, com a millors campus de l’Estat. A més, en aquest mateix rànquing se situa en el grup de les universitats altament especialitzades.