Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Anna Gras, directora de l’ESAB, i Vicenç Puig, al capdavant del Departament d’Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial

En els darrers nomenaments que han tingut lloc a la UPC, Anna Gras ha pres possessió del càrrec de directora de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB), mentre que Vicenç Puig ho fa fet com a director del Departament d’Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial. Monserrat Ginés ha estat nomenada directora del Departament de Projectes d'Enginyeria, format actualment per PDI de l’àrea de filologia anglesa.

17/11/2015
La professora Anna Gras ha pres possessió, el 13 de novembre, del càrrec de directora de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB), després d’haver guanyat les eleccions del 8 d’octubre passat. Vicenç Puig, professor amb acreditació de catedràtic, ha estat nomenat, el 22 d’octubre, director del Departament d’Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial.

D’altra banda, Monserrat Ginés està al capdavant del Departament de Projectes d'Enginyeria, format actualment pel PDI de l’àrea de filologia anglesa a l'EPSEM, l'EPSEVG, l’ETSEIAT, l'ETSEIB, l'FNB, la FIB i la FOOT. Aquest departament es dedica a la docència i la recerca en anglès per a finalitats específiques i en lingüística aplicada a la ciència i la tecnologia, entre d’altres àmbits.

Així mateix, Josep Paradells, catedràtic i professor del Departament d’Enginyeria Telemàtica, és el nou director de la Fundació i2CAT, entitat de recerca vinculada a la UPC.