Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Antonio Marí, director del Departament d'Enginyeria de la Construcció

És responsable del grup de recerca en Tecnologia d'Estructures

Antonio Marí, director del Departament d'Enginyeria de la Construcció

L'investigador i professor Antoni Marí ha pres possessió del càrrec de director del Departament d'Enginyeria de la Construcció, el 4 de setembre. Marí és catedràtic de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports (ETSECCPB).

25/09/2014
Antonio Marí ha estat nomenat, el 4 de setembre, director del Departament d'Enginyeria de la Construcció. És doctor enginyer de camins, canals i ports per l’Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports (ETSECCPB), on és catedràtic i imparteix docència d'estructures de formigó armat i pretensat.

La seva activitat de recerca se centra en l'anàlisi experimental i en el desenvolupament de models numèrics i conceptuals per al disseny i l’avaluació resistent d'estructures. És responsable del grup de recerca en Tecnologia d'Estructures.  Prèviament, ha estat director de l'ETSECCPB (1989-92), vicerector de recerca (1998-2002) i comissionat de sostenibilitat de la UPC (2006-08).