Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Aprovada la identitat gràfica corporativa de la UPC

Ja es pot consultar el Manual a Internet

Aprovada la identitat gràfica corporativa de la UPC

El Consell de Govern de 2 de maig va aprovar la regulació de l’ús de la denominació de la Universitat Politècnica de Catalunya i de la seva identitat gràfica corporativa, així com el Manual de Identitat Gràfica Corporativa que se’n deriva i que es pot consultar al web Recursos i serveis per a la comunicació.

30/05/2012
La normativa aprovada dona pautes d’aplicació en diferents contextos i evita interpretacions diverses que dificulten la percepció de la Universitat en la seva globalitat.

El Manual presenta, descriu i explica els signes de la identitat visual corporativa i inclou l’arquitectura bàsica (els conceptes) de la denominació de la Universitat, la marca principal i les marques de les unitats, la tipografia i colors corporatius, així com també les aplicacions tant per a papereria com per a web. La normativa regula també la convivència d’aquestes marques amb les d’altres entitats.