Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Aprovats el calendari i les normatives acadèmiques del curs 2015-2016

Aprovats el calendari i les normatives acadèmiques del curs 2015-2016

El Consell de Govern ha aprovat el 5 de maig el calendari acadèmic per al curs 2015-2016, amb informació referent a les dates d’inici i fi de curs, dies festius i períodes no lectius, períodes de preinscripció i de matrícula, així com els terminis per realitzar tràmits administratius. També ha aprovat les normatives acadèmiques d’estudis de cicle, de grau i de màster.

14/05/2015
El Consell de Govern reunit el 5 de maig ha aprovat el calendari i les normatives acadèmiques per al curs 2015-2016. El nou calendari fixa com a dies festius del curs 2015-2016: l’11 de setembre de 2015; el 12 d’octubre de 2015; el 8, 25 i 26 de desembre de 2015; l’1 i 6 de gener de 2016; el 25 i 28 de març de 2016; el 16 de maig de 2016; el 24 de juny i el 15 d’agost de 2016. A aquests dies festius se’ls ha d’afegir, per a cada centre, les festes locals que corresponguin a la població respectiva.

Pel que fa als períodes no lectius el nou calendari els fixa del 24 de desembre de 2015 al 5 de gener de 2016 (Nadal); del 21 al 28 de març de 2016 (Setmana Santa); de l’1 al 31 d’agost de 2016 (estiu). Durant aquests períodes no s’impartiran classes ni es realitzaran exàmens, llevat dels tribunals de TFG, PFC/TFC i TFM, de TFG, PFC/TFC i TFM i de reavaluació (estudis de grau). El període comprès entre l’1 i el 29 de juliol de 2016 serà lectiu a efectes de tribunals.

El calendari també estableix els períodes de preinscripció i de matrícula; els terminis per defensar el TFG/TFM, per gestionar les sol·licituds de canvi d’universitat o estudis universitaris oficials, per presentar sol·licituds de reconeixement o convalidació, per sol·licitar continuïtat d’estudis i per donar de baixa assignatures dels estudis de grau i màster.

Per últim, el calendari també estableix el període lectiu i els períodes d’admissió i matrícula del doctorat.

Normatives acadèmiques
El Consell de Govern també ha aprovat les diferents normatives acadèmiques per al curs 2015-2016. En el cas de les normatives dels estudis de grau i màster, la Comissió de Docència i el vicerectorat de Política Docent han treballat i valorat les modificacions proposades pels centres i pel Consell d’Estudiantat donant lloc a alguns canvis en les mateixes. Pel que fa a la normativa d’estudis de cicle, s’ha prorrogat la normativa vigent a l’espera de l’extinció definitiva d’aquests estudis.