Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Cinc estudiants de l’ETSETB, a la final d’un concurs d’ATOS per contractar els millors talents

Han dissenyat una aplicació per a dispositius mòbils que permet posar en contacte persones que comparteixen interessos i aficions similars, i que estan a prop físicament, amb objectiu professionals i d’oci.

13/01/2012
Un equip d’estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) de la UPC ha estat preseleccionat per participar a la fase final de l’IT Challenge, el primer concurs organitzat per la multinacional tecnològica ATOS per buscar als millors professionals de Tecnologies de la Informació del futur.

L’equip d’estudiants, que porta el nom de Galois Dev, està format per Jordi Vila, Marc Melo, Iban Ibáñez, Eric Bencomo i Iñigo del Portillo, i ha estat seleccionat, entre els 15 grups de 25 universitats de tot el món, pel seu projecte Get2gether. Es tracta d’una aplicació per a dispositius mòbils que permet posar en contacte persones que comparteixen interessos i aficions similars, i que estan a prop físicament, amb objectiu professionals i d’oci.

El concurs tindrà lloc cada dos anys i el tema d’aquesta primera edició és la Smart mobililty, amb l’objectiu de fomentar la innovació en tecnologia que es pugui fer servir en qualsevol lloc, en qualsevol moment i a qualsevol dispositiu per aportar valor a una empresa o a un usuari.

Als 15 equips seleccionats per ATOS se’ls assignarà un Atos Challenge Coach que els ajudi a desenvolupar la seva idea fins a la prova de demostració. Els tres equips finalistes es faran públics al mes d’abril i rebran com a premi un ordinador portàtil. L’equip que resulti guanyador, que es donarà a conèixer durant la cerimònia de lliurament de premis al maig, podrà viatjar a Londres per assistir als Jocs Olímpics i conèixer la seu i l’equip directiu d’ATOS. Tots tres equips tindran l’oportunitat de sol·licitar una beca per fer pràctiques a ATOS.