Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Col·laboració científica entre el CREB i el Consorci de Bioenginyeria i Informàtica Mèdica de Pavia

Conveni de col·laboració per compartir el coneixement científic i tecnològic en el camp de la biomedicina.

El conveni se centra concretament en l’àmbit dels instruments de visió per ordinador que donen suport als processos de rehabilitació neuromotora i cognitiva i en la recerca i el desenvolupament d’informàtica mèdica i assistència tecnològica en sanitat.

01/06/2011
La UPC i el Consorci de Bioenginyeria i Informàtica Mèdica (CBIM), organisme de recerca aplicada dedicat a la promoció i el desenvolupament d’aplicacions TIC per a l’àmbit sanitari i amb seu a Pavia (Itàlia), van signar, el 17 de maig, un conveni de col·laboració per compartir el coneixement científic i tecnològic en el camp de la biomedicina.

Aquest intercanvi de coneixement entre el Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) i el CBIM se centra concretament en l’àmbit dels instruments de visió per ordinador que donen suport als processos de rehabilitació neuromotora i cognitiva i en la recerca i el desenvolupament d’informàtica mèdica i assistència tecnològica en sanitat. Al CBIM hi participen la Universitat de Pavia, l’Institut Universitari d’Estudis Superiors de Pavia i altres organismes d’Itàlia.

Aquest conveni promou la participació conjunta en projectes de recerca i innovació tant de la Unió Europea com dels àmbits nacionals respectius.