Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Condicions especials en la reserva de viatges del PDI i del PAS

Condicions especials en la reserva de viatges del PDI i del PAS

Les agències Bestours Viajes, Halcón Viajes i VIAP Business Travel són, des del mes de juliol, les adjudicatàries per contractar qualsevol viatge amb càrrec al pressupost de la UPC.

29/10/2013
La UPC s’ha acollit a l’Acord marc per a la prestació del servei de gestió i assistència en viatges de la Generalitat de Catalunya, amb la finalitat de contractar els viatges amb la màxima eficiència, augmentar l’estalvi i fomentar l’aplicació de bones pràctiques.

En aquest sentit, el passat mes de juliol van resultar adjudicades les agències Bestours Viajes, Halcón Viajes i VIAP Business Travel. Aquestes són, per tant, les agències amb les quals la UPC ha de contractar qualsevol viatge amb càrrec al seu pressupost i són les adjudicatàries de l’acord marc.

Tot el personal de la UPC, del Grup UPC i visitants que viatgen a càrrec del pressupost de la Universitat es poden beneficiar de les tarifes, descomptes i condicions especials de reserva de viatges que s’ofereixen a través d’aquestes agències.

Tota la informació sobre el procés en la contractació es pot consultar a ‘Reserva de Viatges’ al portal per al PDI/PAS.