Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Doble titulació entre l’Escola de Camins i la Tongji University

La Universitat de Tongji és una institució de llarga tradició tècnica

Doble titulació entre l’Escola de Camins i la Tongji University

El 17 de novembre es va signar l’acord per a la creació de l’itinerari curricular d'excel·lència que permetrarà a l'estudiantat de les dues institucions obtenir el doble diploma.

02/12/2010
El rector de la UPC, Antoni Giró, i el rector de la Tongji University, Pei Gang, van signar, el 17 de novembre, un acord per crear un itinerari curricular comú que permeti a l’estudiantat de l’ETSECCPB i de la Tongji University —una de les universitats de més prestigi a la Xina— obtenir un doble diploma reconegut per les dues institucions. La UPC és la primera universitat espanyola a signar un acord d’aquestes característiques amb una universitat xinesa.

Es tracta d’un itinerari excel·lent al qual només podran accedir cinc estudiants després d’haver passat un rigorós procés de selecció, que es farà durant el segon any a l’ETSECCPB. Es tindran en compte tant els resultats acadèmics de les persones com el nivell d’anglès. L’admissió està condicionada al veredicte d’un jurat conjunt de l’Escola de Camins i la Tongy University.

En finalitzar l’itinerari, s’obtindran simultàniament els títols de màster totes dues universitats.