Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El comité executiu de la xarxa universitària CINDA es reuneix a la UPC

El comité executiu de la xarxa universitària CINDA es reuneix a la UPC

El 15 de juny la UPC va acollir una reunió del comité executiu de la xarxa d'universitats Centro Interuniversitario de Desarrollo (CINDA), la qual presideix el rector Antoni Giró des del passat novembre.

29/06/2012
A la reunió es van tractar qüestions relacionades amb les polítiques d’incorporació de noves universitats a la xarxa, els informes sobre l’educació superior a Iberoamèrica que elabora CINDA i les properes activitats de la xarxa, integrada per 36 universitats llatinoamericanes i europees.

A la reunió del comité executiu van assistir-hi el rector de la UPC i president de la junta directiva de CINDA, Antoni Giró, el rector de la Universitat Carlos III de Madrid, Daniel Peña, el rector de la Universitat del Pacífic (Perú), Felipe Portocarreño, l’ex rector de la Universitat dels Andes (Colòmbia), Carlos Angulo, la directora executiva de la xarxa CINDA, María José Lemaitre i la cap del Gabinet de Relacions Institucionals i Internacionals de la UPC, Helena Martínez.