Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El Consell de Govern aprova l’oferta de places de grau, màster, doctorat i dobles titulacions per al curs 2013-2014

El Consell de Govern reunit el 30 de gener ha aprovat la programació d’oferta de places d’accés als estudis de grau, de màster i de dobles titulacions de grau per al curs 2013-2014, així com l’oferta de programes de Doctorat per al mateix curs 2013-2014. Aquest any, l’oferta ja no inclou estudis de segon cicle.

01/02/2013
La programació aprovada pel Consell de Govern, condicionada a l’informe favorable del Consell Social i pendent d’aprovació pel Consell Interuniversitari de Catalunya, preveu un total 6.085 places d’accés als estudis de grau, distribuïdes en 4.715 a centres docents propis de la UPC i 1.370 a centres adscrits.
A la xifra total de places d’accés als estudis de grau, cal sumar les 29 places reservades per a estudiantat major de quaranta anys que accedeixen als estudis universitaris, així com les 385 assignades per a estudiants i estudiantes que estan en possessió d’una titulació oficial no adaptada a l’EEES.

Respecte a l’any anterior, la UPC continua oferint els mateixos estudis de grau, a excepció del Grau en Enginyeria de Sistemes Electrònics, que es realitzava a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú i que s’ha desprogramat.

Pel que fa a les dobles titulacions de grau, el document aprovat preveu un total de 134 places, distribuïdes entre la Facultat de Matemàtiques i Estadística, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona i l’Escola d’Enginyeria de Terrassa.

Quant als màsters universitaris, per al curs acadèmic 2013-2014 la UPC n’ha programat 66 amb un total de 2.951 places, dels quals 13 formen part del programa Erasmus Mundus (356 places) i 25 s’imparteixen totalment en anglès (1.052 places). Pel que fa als programes de doctorat, se n’ofereixen 51, 25 dels quals estan distingits amb la Menció cap a l’Excel·lència del Ministeri d’Educació i 7 són programes Erasmus Mundus.