Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya visita la UPC

El conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya visita la UPC

El 30 de març, el conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, Francesc Xavier Mena, va fer una visita institucional a la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC).

04/04/2012
El rector Antoni Giró va presentar al conseller Mena l’estructura de la UPC per a la gestió de la transferència i valorització de la tecnologia. A continuació, el conseller va visitar l’edifici K2M del Parc UPC per conèixer l’activitat de diverses spin-offs i de la divisió de robòtica del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la Universitat. El CREB és un dels 19 centres integrats en el CIT, el Centre d’Innovació i Tecnologia de la UPC, el qual acosta a les empreses el potencial de recerca i innovació de tots els centres de la Universitat que formen part de la xarxa TECNIO de la Generalitat de Catalunya.

Finalment el conseller Mena va visitar les instal·lacions del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación.