Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El PDI i el PAS ja poden comprar la carpeta i l’agenda del curs 2013-2014

La carpeta de la UPC només es distribueix entre l’estudiantat

El PDI i el PAS ja poden comprar la carpeta i l’agenda del curs 2013-2014

La carpeta i l’agenda de la UPC corresponents al curs 2013-2014 es poden adquirir des d’aquest mes de juliol a UPCshop. També està disponible, via web, el calendari acadèmic de butxaca del proper curs.

22/07/2013
Els membres del PDI i del PAS que vulguin disposar de la carpeta o de l’agenda per al seu ús personal podran adquirir-les al preu de 3 euros la unitat a la botiga virtual UPCshop. Tal i com es va dur a terme el curs passat, la carpeta de la UPC es distribueix només entre l’estudiantat. Amb aquesta acció es volen reduir tant les despeses com l’impacte ambiental dels productes corporatius de papereria. Seguint amb aquesta línia, en relació a les mesures d’estalvi que no tinguin incidència en la qualitat acadèmica, es manté la reducció del nombre d’exemplars que s’editen de la carpeta i de l’agenda de la UPC.

Les agendes també es poden adquirir a les biblioteques de la UPC, amb les següents excepcions: l’ETSAB, on es comercialitzen a la copisteria; l’ETSAV, a recepció; l’EUETIB, a l'Àrea de Recursos del CEIB, i l’FNB, a consergeria.

Calendari de butxaca curs 2013-2014
D’altra banda, ja està disponible a la pàgina Recursos i serveis per a la comunicació el calendari de butxaca de la UPC del curs acadèmic 2013-2014. Es pot descarregar en format pdf i, un cop imprès, seguir les indicacions pertinents per tallar i doblegar-ho en tres parts.