Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El PDI i el PAS poden comprar la carpeta i l’agenda de la UPC

La carpeta es distribueix només entre l’estudiantat

El PDI i el PAS poden comprar la carpeta i l’agenda de la UPC

A partir d'aquest mes de setembre, totes aquelles persones dels col·lectius PDI i PAS que vulguin disposar per al seu ús personal d'un exemplar de la carpeta o de l’agenda de la UPC, poden adquirir-les al preu de 3 euros la unitat.

17/09/2012
Seguint amb la línia iniciada l’any passat, en relació a les mesures d’estalvi que no tinguin incidència en la qualitat acadèmica, es manté la reducció del nombre d’exemplars que s’editen de la carpeta i de l’agenda de la UPC. Així, a partir d’aquest curs acadèmic, la carpeta de la UPC es distribueix només entre l’estudiantat.

Els membres del PDI i del PAS que vulguin disposar de la carpeta o de l’agenda per al seu ús personal, poden adquirir-les al preu de 3 euros la unitat a les Biblioteques de la UPC, a excepció de l’ETSAV, on es comercialitzen al Servei de Recepció, i a l’EUETIB, on el punt de venda es troba a l'Àrea de Recursos del CEIB.

Amb aquesta acció no només es vol reduir les despeses, sinó també l’impacte ambiental de productes de papereria prescindibles.