Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El PDI i el PAS poden gaudir gratuïtament dels avantatges de ser Alumni Premium

El PDI i el PAS poden gaudir gratuïtament dels avantatges de ser Alumni Premium

Accedir a serveis específics per al desenvolupament de la carrera professional, a ofertes de formació, així com a descomptes especials en productes i ofertes d’oci i cultura són alguns dels avantatges que tenen els membres d’UPC Alumni en la categoria Premium, una opció que ara s’ofereix gratuïtament per al PDI i el PAS.

30/11/2012
Des de final de novembre, els membres del PDI i del PAS de la UPC poden formar part d’UPC Alumni, en la categoria Premium, sense haver de pagar la quota corresponent a aquesta opció.

La categoria Premium amplia el ventall d’activitats i serveis que ofereix ser membre d’UPC Alumni, una iniciativa que es va posar en marxa a principis d’any adreçada inicialment als titulats i titulades i a les persones vinculades a la Universitat, amb l'objectiu d’oferir-los serveis i recursos que els facilitin la interacció i el desenvolupament de noves relacions professionals i personals.

Ara, la categoria Alumni Premium s’amplia de forma gratuïta a tots els membres del PDI i del PAS, per tal de sumar en la construcció de la xarxa UPC Alumni i oferir-los serveis específics per al desenvolupament de la carrera professional, ofertes de formació o descomptes especials en productes i ofertes d’oci i cultura. També permet l’accés a la borsa de treball i l’assistència a conferències, presentacions, seminaris i taules rodones relacionades amb l’entorn de la UPC.