Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El personal pot demanar una bestreta per pagar la seva matrícula, la dels seus fills, filles o cònjuges, si estudien a la UPC

L’import sol·licitat ha de correspondre com a màxim al l’import de dues mensualitats líquides ordinàries de la retribució del treballador o treballadora i s'ha de sol·licitar al Servei de Personal.

26/07/2012
Els membres del PDI i del PAS funcionari i laboral de la UPC podran sol·licitar una bestreta específica per pagar la seva matrícula universitària, la dels seus fills i filles o dels seus cònjuges o parella de fet, en cas que realitzin els estudis a la UPC.

La bestreta es pot demanar per fer front a la matrícula universitària d’estudis propis de la UPC, inclosos els centres adscrits, conduents a l’obtenció d’un títol universitari de grau o de màster. La bestreta serà d’un import igual o inferior a la matrícula o matrícules abonades i no podrà superar l’import líquid de dues mensualitats líquides ordinàries de retribucions fixes i periòdiques.

Hi pot optar el personal en actiu, ja sigui funcionari de carrera, d’ocupació interina o eventual, personal d’administració i serveis laboral o personal docent i investigador a temps complet o parcial. La sol·licitud de bestreta s’ha de tramitar mitjançant el gestor de serveis PUC-Personal. Un cop autoritzada la sol·licitud, la bestreta s’abonarà conjuntament amb la següent nòmina. Aquest pagament avançat es descomptarà de la nòmina durant les dotze següents mensualitats.

La informació completa sobre la bestreta extraordinària de nòmina per l’import de la matrícula abonada a la UPC es pot consultar a la intranet.