Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El professor Antonio David Dorado, guardonat amb el Premi extraordinari de doctorat

En l’àmbit de l’enginyeria industrial

La Comissió de Doctorat de la UPC ha acordat atorgar el Premi extraordinari de doctorat en l’àmbit d’enginyeria industrial al professor Antonio David Dorado, del Departament d’Enginyeria Minera i Recursos Naturals, per la tesi doctoral titulada Biofiltració de contaminants gasosos en aire: caracterització de paràmetres clau per l’estudi i modelització del creixement de biomassa.

23/05/2012
La tesi està dirigida pel professor Xavier Gamisans, també del Departament d’Enginyeria Minera i Recursos Naturals, conjuntament amb el professor David Gabriel, del Departament d'Enginyeria Química de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El treball suposa una valuosa aportació al coneixement de la biofiltració com a tecnologia per a l’eliminació de contaminants gasosos. Els resultats es recullen en set articles, publicats en revistes d’impacte internacional, cinc capítols de llibre i onze publicacions fruit de la seva participació en congressos internacionals.

Antonio David Dorado imparteix classes d’enginyeria química a l’EPSEM. Actualment està realitzant una estada postdoctoral a la University of New South Wales, a Sidney (Austràlia), on està fent recerca relacionada amb l’eliminació biològica de contaminants gasosos.

El lliurament del Premi tindrà lloc a Barcelona durant l’acte inaugural del proper curs acadèmic 2012-2013.