Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El professor Jordi Mazón i l’estudiant David Sanroman, menció d’honor de sostenibilitat de Ciencia en Acción

El treball 'Il·luminació pública d’alta eficiència basada en Leds', presentat pel professor Jordi Mazón, del Departament de Física Aplicada, i per David Sanroman, estudiant del Grau en Enginyeria de Tecnologies Aeroespacials a l’ETS d'Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT), ha aconseguit una menció d’honor de sostenibilitat al certamen Ciencia en Acción.

14/10/2011
Aquest treball és fruït de l’evolució del treball de recerca de batxillerat de David Sanroman, tutoritzat per Jordi Mazón, que ja va guanyar l’11è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat.

La XII edició del certamen Ciencia en Acción va tenir lloc entre el 7 i el 9 d’octubre al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida. Dirigit per Rosa Maria Ros, professora del Departament de Matemàtica Aplicada IV, aquest concurs està adreçat a estudiantat, professorat i divulgadors i divulgadores de Ciència i Tecnologia, i l’organitzen el Consejo Superior d’Investigaciones Científicas (CSIC), l’Instituto de Ciencias Matemáticas (ICMAT), la Real Sociedad Española de Física (RSEF), la Sociedad Geológica de España (SGE) i la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED).