Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Els professionals vinculats a l’inLAB FIB es retroben a la jornada 'Som LCFIBers'

Les persones vinculades al laboratori d’innovació i recerca de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), inicialment conegut com Laboratori de Càlcul de la FIB (LCFIB) i ara anomenat inLab FiB, s’han reunit el 29 de setembre al Campus Nord.

01/10/2012
La jornada "Som LCFIBers" va reunir gairebé 200 persones que havien treballat o col·laborat amb el laboratori des de la seva creació, ara fa 36 anys.

L’acte central de la jornada va fer un repàs a la història de l’InLab FIB mitjançant un vídeo i una taula rodona que van cloure Núria Castell, degana de la FIB; Josep Casanovas, director de l’inLab FIB i Xavier Bonany, membre de la junta directiva de FIB Alumni.

Durant la jornada es van presentar les perspectives de futur d’aquest laboratori que desenvolupa projectes d’R+D+i multidisciplinaris per institucions públiques i privades i està especialitzat en la docència de l’enginyeria informàtica. L’inLab FiB també du a terme el programa inLabTalent per impulsar l’empleabilitat dels futurs titulats i titulades i contribuir a la transformació econòmica basada en la societat del coneixement. Durant la seva trajectòria el laboratori ha contribuït a formar gairebé 500 professionals de la informàtica.