Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Els professors Rosa Flos, Jose Luis González-Moreno i Sebastià Xambó, emèrits de la UPC

Els catedràtics Rosa Flos, Jose Luis González-Moreno i Sebastià Xambó han estat nomenats professors emèrits de la UPC, en reconeixement a la seva trajectòria professional a la Universitat.

18/11/2015
El Consell de Govern del 12 de novembre ha aprovat el nomenament com a professors emèrits de la catedràtica Rosa Flos, del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia — vinculada a l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB)— i dels catedràtics Jose Luis González-Moreno, de l’anterior Departament de Construccions Arquitectòniques I —vinculat a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB)—, i Sebastià Xambó, de l’anterior Departament de Matemàtica Aplicada II, vinculat a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME).

El nomenament dels tres professors emèrits, que ja estan jubilats, tindrà efectes a partir del desembre. Rosa Flos continuarà adscrita al mateix departament al què estava adscrita. En canvi, Jose Luis González-Moreno estarà vinculat al nou Departament de Tecnologia de l’Arquitectura i Sebastià Xambó, al Departament de Matemàtiques creat recentment, ambdós fruit de la unió departamental.