Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es convocaran noves places de professorat agregat i lector

Es convocaran noves places de professorat agregat i lector

La UPC convocarà 23 places de professorat agregat i vuit places de professorat lector, segons ha aprovat el Consell de Govern del 23 de març, que també ha aprovat un nou reglament per seleccionar, proveir i contractar PDI en el marc del pla d’estabilització.

25/03/2015
Es convocaran 23 places de professorat agregat i vuit places de professorat lector, d’acord amb el nou reglament aprovat pel Consell de Govern del 23 de març per a la selecció, provisió i contractació de professorat. Aquesta normativa s’inscriu en el marc del programa d’estabilització del professorat laboral temporal a temps complet i del personal investigador del programa Ramon y Cajal. La convocatòria d’aquestes noves places de personal docent i investigador, també aprovada pel mateix Consell de Govern, permetrà cobrir el 50% de les 47 baixes de PDI que hi va haver el 2014 a la UPC, atenent a l’aplicació de la taxa de reposició. La convocatòria de concursos de professorat agregat seran per a PDI laboral permanent a temps complet: 20 places per a professors que van superar el pla d’estabilització el 2011 i altres tres per a personal investigador del programa Ramón y Cajal.

D'altra banda, s'han convocat 8 places de professorat lector de la UPC. Així mateix, el Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) ha aprovat que més endavant es convoquin altres 15 places de professorat lector en el marc del programa Serra i Húnter.

La resolució es farà pública al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) i al web  del Servei de Desenvolupament Professional> Concursos PDI> Convocatòria de concursos de concursos de PDI, a mitjan del mes d’abril.