Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Estudiantat de l’ETSAV, reconegut en un concurs internacional de gratacels

Estudiantat de l’ETSAV, reconegut en un concurs internacional de gratacels

La proposta d’Anna Fernández, Javier Clavé, Iván Valero i Guillem Villanueva, estudiants de l’ETS d’Arquitectura del Vallès (ETSAV), ha rebut una menció d’honor al 1r Concurs Anual Internacional de Disseny per a Estudiants del Council on Tall Buildings and Urban Habitat (CTBUH).

04/11/2011
Un gratacel format per dues torres a la ciutat d’Alacant és la proposta de quatre estudiants i estudiantes de l’ETSAV que ha merescut una menció d’honor del Concurs Internacional de Disseny per a Estudiants organitzat pel Consell per als Edificis Alts i l’Hàbitat Urbà (Council on Tall Buildings and Urban Habitat, CTBUH). Aquesta entitat, amb seu a Chicago (Estats Units), va decidir els premis durant el Congrés Mundial que va celebrar a Seül (Corea del Sud), del 10 al 12 d’octubre.

El premi estava obert a propostes d’edificis creades per estudiantat, que aportessin idees innovadores per il·lustrar el valor dels gratacels a la societat moderna. Més de 200 propostes de 49 països es van presentar al concurs, de les quals es van seleccionar 32 finalistes, que optaven a tres premis i sis mencions d’honor. Els estudiants de l’ETSAV han estat els únics de Catalunya en rebre un reconeixement en aquest certamen. El primer premi ha correspost a un projecte d’estudiants de la Universitat de Harvard i la Universitat de Tongji, mentre que un estudiant de la Escuela Técnica de Arquitectura de Madrid ha aconseguit el tercer premi.