Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Fins al 25 de novembre, ha estat oberta la nova convocatòria d’ajuts per contractar personal de suport a la recerca

Es va obrir una nova convocatòria d’ajuts econòmics per contractar personal de suport a la recerca. Les sol·licituds es van poder presentar fins al 25 de novembre.

14/11/2014
El Consell de Govern reunit l’11 de novembre va donar llum verda a la convocatòria d’ajuts per contractar personal qualificat i personal tècnic de suport a la recerca, atès que la majoria d’ajuts concedits fins ara finalitzen la seva vigència el 31 de desembre d’enguany. Finançats per la Direcció General de Recerca amb una durada de tres anys, aquests ajuts es van convocar per donar suport als grups i centres de recerca de la UPC en la contractació de personal vinculat a la recerca.

La convocatòria estava oberta fins al 25 de novembre i incloïa diferents modalitats d’ajuts, segons si era per contractar personal qualificat de suport, personal tècnic de suport, investigadors de projecte de categoria equivalent a postdoctoral, investigadors de projecte de categoria equivalent a investigador ordinari i investigadors de projecte de categoria equivalent a director de recerca.

Un cop avaluades les diferents propostes, la resolució definitiva l’haurà d’aprovar el proper Consell de Govern, previst pel 18 de desembre, i l’endemà es publicarà la llista prioritzada de candidatures beneficiàries d’un ajut. La data d’inici efectiu de l’ajut vindrà determinada per la finalització de la concessió de l’ajut vigent.