Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nous espais de treball individual i per realitzar activitats acadèmiques al Campus Nord

Coincidint amb l’inici del curs acadèmic 2012-2013, acaben d’entrar en funcionament al Campus Nord tres nous espais destinats al PDI visitant, als doctorands i a trobades acadèmiques o amb el sector empresarial.

15/10/2012
D’una banda, s’ha renovat una part de la planta 1 de l’edifici C4 per dedicar-la al professorat i al personal investigador visitant que realitzi estades a la Universitat. La zona està formada per tretze espais de treball individual i compta amb una petita sala de reunions.

També s’ha estrenat, a la planta -1 de la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté, un espai per a doctorands i doctorandes, dissenyat per donar resposta a les necessitats acadèmiques d’aquest personal investigador en formació. La zona consta de cinc sales habilitades amb 78 espais de treball individual i disposa d’una sala de reunions per a dotze persones, així com de 174 armariets d’ús personal. La creació d’aquestes sales ha estat finançada pel projecte Campus Energia, distingit com a Campus d’Excel·lència Internacional.

D’altra banda, el Campus Nord disposa també de la nova Sala Àgora, situada a la planta 0 de l'edifici B3 i accessible des de la Plaça de Telecomunicacions. Es tracta d’un espai polivalent, amb una capacitat per a 110 persones que es pot adaptar per organitzar diversos tipus d’esdeveniments que poden tenir lloc al Campus.