Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Iniciativa Digital Politècnica, més que un servei de publicacions

Iniciativa Digital Politècnica, més que un servei de publicacions

L’ús cada cop més intensiu de les tecnologies aplicades a la formació i l’emergent model editorial basat en el suport electrònic i digital, són els fonaments d’Iniciativa Digital Politècnica (IDP), el servei de publicacions digitals de la UPC que ara passa a ocupar l’espai d’Edicions UPC.

15/02/2011

IDP coordina i impulsa els projectes relacionats amb l’elaboració, la producció i l’ús de continguts digitals acadèmics, i col·labora per proporcionar visibilitat i impacte a la producció acadèmica científica i tècnica de la UPC en suport digital.

L’elaboració de llibres i revistes digitals, materials docents multimèdia i diversos productes electrònics sobre la recerca i les publicacions de la UPC és un altre dels eixos de la seva activitat.

També facilitarà l’accessibilitat als continguts en text complet des de les plataforma ATENEA, donarà a conèixer les col·leccions de publicacions acadèmiques dins i fora de la comunitat universitària, mitjançant la plataforma d’edició UPC OpenCourseWare, i millorarà la qualitat i la preservació dels continguts de les publicacions digitals al llarg del temps a través d’UPCommons.