Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Jaume Avellaneda, al capdavant del nou Departament de Tecnologia de l’Arquitectura

El nou Departament neix de la unió del Departament de Construccions Arquitectòniques I i del Departament d’Estructures a l’Arquitectura

El professor Jaume Avellaneda ha pres possessió, el 8 de setembre, del càrrec de director del nou Departament de Tecnologia de l’Arquitectura, que neix de la unió del Departament de Construccions Arquitectòniques I i del Departament d’Estructures a l’Arquitectura.

09/09/2015
Doctor arquitecte per la UPC i catedràtic de Construccions Arquitectòniques des de l’any 1993, Jaume Avellaneda dirigirà el nou departament de Tecnologia de l’Arquitectura durant el primer any de singladura d’aquesta unitat, per implementar la unió dels dos departaments. Durant el període 1985-89 va estar director de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) i, posteriorment, director del Departament de Construccions Arquitectòniques I; comissionat de la UPC per a la implantació de l’EEES, i director de la Unitat Departamental d’Arquitectura de la Universitat Rovira i Virgili.

Jaume Avellaneda imparteix docència en el taller de Projectes Final de Carrera de l’ETSAV i en diverses assignatures del màster universitari de Tecnologia de l’Arquitectura —el qual coordina—, i del màster universitari en Estudis Avançats en Arquitectura·BarcelonaArch (MBArch). Desenvolupa la seva recerca al Laboratori de Innovació i Tecnologia l'Arquitectura (LITA).