Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Joan Ramon Rosell, director del Departament de Construccions Arquitectòniques II

L'arquitecte tècnic i professor de l'Escola Politècnica Superior d'Edifcació de Barcelona (EPSEB) Joan Ramon Rosell ha estat nomenat, el 20 de febrer, director del Departament de Construccions Arquitectòniques II, prenent el relleu a Agustí Portales, que ocupava aquest càrrec des del 2008.

02/03/2015
Joan Ramon Rosell és, des del 20 de febrer, el nou responsable del Departament de Construccions Arquitectòniques II, càrrec que ocupava Agustí Portales des del 2008. Rosell és arquitecte tècnic per l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB), enginyer d’organització industrial per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) i doctor per l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB).

nomenament joan ramon rosellÉs professor titular de les assignatures de Materials de Construcció i de Patologia, i Diagnosi d’Edificis, tant del grau en Ciència i Tecnologia d’Edificació com del Màster d’Enginyeria d’Edificació a l’EPSEB. En l’àmbit de la recerca, Rosell és membre del Grup Interdisciplinar de Ciència i Tecnologia a l’Edificació (GICITED).

Entre el 2002 i el 2006 va ser vicerector adjunt d'Edificacions de la UPC i actualment és director del Laboratori de Materials de l’EPSEB.