Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Jordi Segalàs, director de l’Institut de Sostenibilitat

Jordi Segalàs, director de l’Institut de Sostenibilitat

El professor i investigador Jordi Segalàs, del Departament de Mecànica de Fluids, ha estat nomenat, el 20 de gener, director de l’Institut Universitari de Recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat de la UPC. Segalàs pren el relleu de Joan de Pablo, que ocupava aquest càrrec des del 2012.

20/01/2015
El 20 de gener Jordi Segalàs ha pres possessió com a director de l’Institut Universitari de Recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat (IS.UPC), càrrec que ocupava des del mes de gener de 2012 el professor i investigador Joan de Pablo.

Enginyer industrial i doctor per la UPC, Jordi Segalàs és professor a l’EPSEVG i del Màster en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat de l’IS.UPC, del qual n’és el coordinador.

Ha esta sotsdirector de l’Institut que ara dirigeix, des del febrer del 2014, i entre els anys 2006 i 2012, sotsdirector de relacions internacionals i sostenibilitat a l’EPSEVG.

La seva àrea d’expertesa se centra en l’educació en sostenibilitat en l’àmbit de l’enginyeria, així com en els processos transdisciplinars d’aprenentatge de la sostenibilitat en l’educació superior tecnològica. En aquest camp, és investigador del grup de recerca Sostenibilitat, Tecnologia i Humanisme.
Fora de l’àmbit de la UPC, Jordi Segalàs treballa en polítiques i plans d’acció curricular i coordina els projectes europeus TEMPUS (Trans-European Cooperation Scheme for Higher Education) en l’àmbit de l’educació superior i la sostenibilitat. Així mateix, ha estat director de la Xarxa Catalana de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat.