Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Reunió de la 8ena Assamblea General de la xarxa Magalhaes

També va tenir lloc la reunió executiva del Sino-Spanish Campus

Reunió de la 8ena Assamblea General de la xarxa Magalhaes

Del 17 al 18 de setembre va tenir lloc al Rectorat de la UPC la 8ena Assamblea General de la xarxa Magalhaes, integrada per universitats europees i llatinoamericanes punteres en les àrees de l'enginyeria i l'arquitectura. Des de la xarxa Magalahes s’impulsen programes de cooperació amb institucions Llatinoamericanes i del Carib

01/10/2012
La reunió va estar presidida pel President de la xarxa, el vicerector de Relacions Internacionals de la Universidade de Sao Paulo, Adnei Melges de Andrade, i va comptar amb la participació del rector Antoni Giró i del vicerector de Política Internacional, Pedro Díez. Durant els dies de reunió es van buscar espais de trobada amb els directors i sotsdirectors d’escoles i facultats de la UPC per tal de promoure els acords entre les escoles, incrementar-los o consolidar-los.

En aquesta ocasió, representats de la Universitat de Tongji (TU), una de les institucions d’ensenyament superior més prestigioses de la Xina, van presentar també als membres de la xarxa Magalhaes el Sino-Spanish Campus (SSC@TU), creat entre la Politècnica de Catalunya, la Politècnica de Madrid (UPM) i la TU, aprofitant la seva assistència a la trobada de l’Steering Committee d’aquest Campus, que també es va realitzar els dies 17 i 18 de setembre a la UPC.

Reunió executiva del Sino-Spanish Campus
Aquest comité està format per representats de les tres universitats impusores del Sino-Spanish Campus creat el passat mes de maig per la UPC, la UPM i la UT. Amb seu a Xangai i finançat a través del Campus d’Excel·lència Internacional, aquesta és la primera seu física d’un consorci sino-espanyol que involucra universitats espanyoles a la Xina i un dels catalitzadors de la col·laboració amb el país asiàtic.