Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > L’investigador Carles Mas guanya el XV Premi Claustre de Doctors de la UB

S'hi han presentat un total de 97 treballs

L’investigador Carles Mas guanya el XV Premi Claustre de Doctors de la UB

La Universitat de Barcelona premia una tesi doctoral de l'investigador Carles Mas, del grup de recerca BIBITE.

20/12/2011
L’investigador Carles Mas, del grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits (BIBITE), ha guanyat el XV Premi Claustre de Doctors de la Universitat de Barcelona (UB) per la tesi doctoral titulada Design and synthesis of peptides that neutralize bacterial endotoxins as therapeutic agents for the treatment of sepsis, dirigida per Fernando Albericio, catedràtic del Departament de Química Orgànica i director general del Parc Científic de Barcelona.

Mas investiga en el camp de la biofuncionalització de materials metàl·lics, per desenvolupar biomaterials amb aplicacions biomèdiques, especialment en l’àmbit de la regeneració òssia.

En aquesta quinzena edició del Premi Claustre de Doctors, dotat amb 5.000 euros, s’hi han presentat 97 treballs en els camps de les ciències i les humanitats. L’objectiu del Premi és distingir les tesis doctorals llegides i defensades a la UB que representin les aportacions més rellevants en el camp del coneixement humà i del progrés de la ciència. El jurat del guardó, presidit pel rector de la UB, Dídac Ramínez, ha destacat la qualitat i la rellevància de les tesis presentades.