Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > L'Obra Social "La Caixa" continua donant suport a la captació de talent

L'Obra Social "La Caixa" continua donant suport a la captació de talent

Continuant amb una col·laboració que fa més de 20 anys que dura, es tracta d’ajudar a finançar el programa UPC per a la captació de talent (2010-2014). També s'ofereixen condicions econòmiques especials a la comunitat universitària de la UPC per visita el CaixaForum i al CosmoCaixa.

15/10/2012
El 5 d’octubre el rector, Antoni Giró, i el director executiu de l’Obra Social de la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, Jaume Lanaspa, van signar l’acord que renova els compromisos de l’entitat financera per col·laborar amb la UPC en la seva estratègia de captació de talent. Es tracta d’ajudar a finançar el programa UPC per a la captació de talent (2010-2014).

Complementàriament, l’acord preveu condicions econòmiques especials i visites guiades gratuïtes, prèvia reserva, per a la comunitat universitària de la UPC al CaixaForum i al CosmoCaixa, així com condicions preferencials per a l’ús d’aquest últim espai.