Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > La carpeta i l'agenda UPC, a la venda per al PDI i el PAS

La carpeta i l'agenda UPC, a la venda per al PDI i el PAS

A partir del 22 de juliol, les persones dels col·lectius PDI i PAS que vulguin disposar d'un exemplar de la carpeta o de l’agenda de la UPC del curs 2014-2015 ja els poden adquirir en els punts de venda habituals.

22/07/2014
Com en els darrers cursos, aquest mes de juliol el personal PDI-PAS que ho desitgi ja pot adquirir la carpeta i l’agenda del nou curs en els punts de venda habituals.

El disseny de la carpeta i l’agenda UPC del curs 2014-15 s’ha realitzat a partir de la proposta guanyadora de l’11è Concurs de la Carpeta UPC, amb el títol Construint el teu futur, que va presentar Adrià Batet Peña, estudiant de l’EPSEVG. La carpeta, com en els darrers cursos, es distribuirà de manera gratuïta entre l’estudiantat de grau, màster i doctorat de la UPC.

Els membres del PDI i del PAS que vulguin disposar de la carpeta o de l’agenda per al seu ús personal podran adquirir-les a la botiga virtual UPCshop. El preu de la carpeta és de 3 euros i el de l’agenda, de 4 euros.

A més, les agendes també es poden adquirir a les biblioteques de la UPC, a la recepció de l’ETSAV i a l’EUETIB, on es comercialitza a l'Àrea de Recursos del CEIB.

D’altra banda, ja es pot descarregar el PDF del calendari de butxaca UPC curs 2014-2015, a següent direcció web: http://www.upc.edu/la-upc/la-institucio/publicacions-canals-portals-compres/carpeta-agenda-i-calendari.