Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Lourdes Reig renova com a directora de l’ESAB

Lourdes Reig renova com a directora de l’ESAB

La professora Lourdes Reig ha renovat, el 13 de maig, com a directora de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB), càrrec que ocupa des de l’any 2011.

15/05/2014
El 13 de maig Lourdes Reig ha renovat en el càrrec directora de l’ESAB, centre docent que dirigeix des del maig de 2011, i en el qual és professora titular del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia, dins l’àrea de coneixement de Fisiologia, des del 1990.

Lourdes Reig és llicenciada en Ciències (Biologia) per la Universitat Autònoma de Barcelona (1981) i doctora en Ciències del Mar per la UPC (2001). Anteriorment a la UPC, va treballar a una piscifactoria del Pirineu de Lleida, tasca que va combinar amb estades de formació als Estats Units i a Alemanya.

Especialitzada en aqüicultura, ha impartit classes d’aquesta disciplina tant en les enginyeries tècniques i graus com en el Màster Universitari en Aqüicultura (interuniversitari), del qual n’és la coordinadora per la UPC. Així mateix, pertany al grup de recerca Aqüicultura i qualitat dels productes aquàtics (AQUAL), centrat en el disseny d’instal·lacions aqüícoles per garantir el benestar animal i la sostenibilitat ambiental.