Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Més de 200 assitents a l’assamblea internacional de l’Associació Erasmus Mundus

Més de 200 assitents a l’assamblea internacional de l’Associació Erasmus Mundus

Més de 200 persones d'arreu del món han assistit els dies 14 i 15 de juny, a l’edifici Vèrtex de la UPC, a l'assamblea de l’Associació Erasmus Mundus (EMA), formada per estudiantat, titulats i titulades que han cursat màsters i doctorats integrats en el programa de mobilitat internacional Erasmus Mundus.

02/07/2013
L’assamblea de l’Associació Erasmus Mundus (EMA), que va estar inaugurada pel vicerector de Política Internacional, Pedro Díez, va reunir més de 200 persones entre estudiantat, titulats i titulades que han participat als diversos prgrames de màster i doctorat Erasmus Mundus d'universitats d'arreu del món. Dels 15.000 estudiants i titulats que han pres part d’aquest programa internacional de mobilitat, des de l'any 2004 fins al 2013, 9.000 formen part d’aquesta associació.

Distribuits a través de capítols de regions internacionals, els participants a l’assamblea es van reunir a Barcelona, els dies 14 i 15 de juny, per debatre sobre el futur d’aquesta entitat i i els serveis que ofereix, com ara les xarxes professionals.

La UPC és la universitat Europea que compta amb més programes Erasmus Mundus. Durant el curs 2012-2013, va impartir 13 programes de màster universitari i 5 programes de doctorat en el marc d'aquest programa de mobilitat internacional.