Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Neix UPC Alumni, un nou nexe de la Universitat amb els titulats i titulades

UPC Alumni començarà la seva singladura durant el curs 2011-12

Neix UPC Alumni, un nou nexe de la Universitat amb els titulats i titulades

La idea del projecte és crear xarxa social amb els titulats i titulades a la UPC, implicar-les en la Universitat i oferir un espai de contacte a les persones que dediquen o han dedicat tota o una part de la seva vida professional a la UPC.

26/07/2011
El Consell de Govern del 20 de juliol ha aprovat la creació d’UPC Alumni, un servei de la Universitat per fidelitzar els seus titulats i titulades i potenciar el sentit de pertinença d’aquestes persones. També s’adreça a altres col·lectius que tenen o han tingut relació amb la UPC.

La idea del projecte, que té el suport del Consell Social, és crear xarxa social amb les persones titulades a la UPC, implicar-les en la Universitat i oferir un espai de contacte conjunt amb altres persones que dediquen o han dedicat tota o una part de la seva vida professional a la UPC, treballant com a PDI o com a PAS.

UPC Alumni començarà la seva singladura durant el curs 2011-12 i canalitzarà serveis que van des de la formació contínua a activitats d’esport, lleure i cultura. L’orientació i la inserció laboral, a través d’una única borsa de treball, és un dels elements clau d’aquest servei que donarà cabuda i visibilitat a totes les associacions d’antics alumnes ja existents a la UPC. Per donar més coherència al projecte, el Consell General de l’Associació d’Amics (AAUPC) i, posteriorment, el Consell de Govern de la Universitat han acordat dissoldre l’Associació i, per tant, UPC Alumni també acollirà les persones sòcies de l’AAUPC que així ho desitgin.

La creació de clubs que agrupin els membres d’UPC Alumni amb interessos comuns és una altra de les característiques del nou servei que recull l’esperit de l’AAUPC per respondre a noves necessitats.

Més informació telèfon 93 401 63 12.