Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nexus24 dóna els seus primers fruits en forma de tres projectes

Presentats els resultats de les primeres iniciatives del programa de treball col·laboratiu

Nexus24 dóna els seus primers fruits en forma de tres projectes

El programa de treball col·laboratiu de la UPC Nexus24, que es va iniciar al desembre del 2014, tanca la primera convocatòria amb una sessió en la qual es van presentar els resultats dels tres projectes seleccionats.

28/07/2015
Student Engagement, un enfocament per millorar la qualitat de la Universitat des del punt de vista de l’estudiantat; Viacom UPC, una eina de gestió electrònica de compres i viatges, i el Banc de Coneixements UPC, un espai per compartir coneixements destinat a la millora del lloc de treball i el desenvolupament professional, són els tres projectes presentats en la primera convocatòria del programa Nexus24. Les propostes, seleccionades entre els 14 projectes presentats a l’inici del programa, es van presentar en una jornada organitzada amb l’objectiu de compartir les experiències i l’aprenentatge dels equips adquirits al llarg del desenvolupament dels projectes

Set mesos després d’haver presentat Nexus24 a la comunitat UPC, el resultat és que, com afirma Didac Ferrer, cap del Gabinet de Sostenibilitat i d’Igualtat d’Oportunitats de la UPC i coordinador del Programa , "l’experiència ha demostrat que a la UPC hi ha ganes de participar, de generar canvis, i d'aprendre a treballar de forma diferent, sempre i quan estigui ben organitzat, recolzat i sigui perdurable en el temps".

El propòsit del programa Nexus24 és fomentar el treball en equips col·laboratius a la UPC i que amb el temps sigui una pràctica habitual a la Universitat. I, en aquest sentit, segons Didac Ferrer, l’activitat ha complert amb els objectius ja que "els tres primers equips han demostrat que volien tirar endavant la seva iniciativa, han superat dificultats i han sabut treure el millor de cadascú".

Segons va dir Olga Lanau, gerent de la UPC: "la intenció és que projectes que es desenvolupin en el marc del programa tinguin aplicació a la Universitat".

La segona convocatòria s’inicia al setembre amb els següents projectes: Més enllà de la teva taula; Banc del Temps UPC; MailToTicket; On són les meves fotos?; Fem FunQ!. La informació dels projectes es pot consultar aquí.

El programa estrena, a més, una pàgina web i continua amb el blog des d’on es poden seguir les novetats i reflexions sobre el Programa, que ha estat distingit recentment pel Consell Social amb el 5è Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària, juntament amb altres dues iniciatives més impulsades pel PAS.