Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nomenats 19 delegats i delegades de prevenció de riscos laborals en representació del personal de la UPC

La UPC impulsa la millora de la participació i la consulta als treballadors i treballadores en matèria de prevenció de riscos laborals. En aquest sentit, entre les persones que representen al personal de la Universitat, s’ha nomenat a 19 delegats i delegades de prevenció, que tenen funcions específiques en aquest àmbit.

29/02/2012
Aquest nomenament és fruït d’un acord entre els quatre òrgans de representació de personal (CEPASF, CEPASL, Junta del PAS-F i Junta PAS-L) i la Gerència.

Els delegats i delegades de prevenció seran consultats abans d’aplicar mesures establertes a la Llei de Prevenció de riscos Laborals i vetllaran pel compliment de la normativa, ja que exerciran una tasca de vigilància i control i també promouran la cooperació del personal en aquest sentit.

El 17 de febrer es va constituir el nou Comitè de Seguretat i Salut de la UPC, integrat per aquests delegats i delegades i d’un nombre igual de representants de la Institució. Aquest comitè disposarà d’un nou reglament, que està preparant una comissió coordinada pel cap del Servei de Prevenció de Riscos Laborals i integrada per 4 delegats i delegades de prevenció i pel mateix nombre de membres nomenats per la Gerència.