Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nous membres del PDI a la Comissió de Selecció i d’Avaluació del Personal Docent i Investigador (CSAPDIU)

El Consell de Govern del 10 de febrer ha designat dos nous membres del PDI a la Comissió de Selecció i d’Avaluació del Personal Docent i Investigador (CSAPDIU): Antonio Gens i Carlos David Pérez.

03/03/2015
Antonio Gens, del Departament d’Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica, i Carlos David Pérez, del Departament de Màquines i Motors Tèrmics, són els dos nous membres del Personal Docent i Investigador (PDI) designats per formar part de la Comissió de Selecció i d'Avaluació del Personal Docent i Investigador de la Universitat (CSAPDIU), segons va acordar el Consell de Govern del 10 de febrer. Ambdós professors substitueixen Antonio Marí, del Departament d’Enginyeria de la Construcció, i Pilar Muñoz, del Departament d’Estadística i Investigació Operativa, que fins ara havien estat membres de la Comissió.

La CSAPDIU de la Universitat és la responsable final de les avaluacions del PDI i de presentar al rector les propostes de membres de les comissions d'accés o de selecció d'aquest personal. La Comissió està constituïda per 14 membres: deu membres del PDI que presten serveis a la Universitat, d'àmbits temàtics diversos, amb reconegut prestigi docent i investigador contrastat; dos membres no acadèmics del Consell Social; un doctorand o doctoranda, i un estudiant o estudianta de grau o màster universitari.

Aquesta comissió es renova cada dos anys per meitats, tret de la representació de l’estudiantat de grau i màster universitari i dels doctorands i doctorandes, que es renova totalment cada dos anys.