Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nous portals de dades i indicadors i sobre la política de qualitat

Nous portals de dades i indicadors i sobre la política de qualitat

S’han posat en marxa dos nous portals, en els quals es publica, d’una banda, els principals indicadors de l’activitat de la Universitat, i de l’altra, el seu compromís per promoure la qualitat en tots els seus àmbits d’actuació.

15/11/2012
El Portal de dades i indicadors recull mostra les principals magnituds i els informes de resultats en els àmbits de la docència, la recerca, la transferència de coneixement i la gestió. Aquesta informació es mostra a través de les seccions següents: Dades estadístiques; Informació institucional; Informació PDI, Informes de resultats; Enquestes, i Eines d’utilitat.

La pàgina inicial recull, de forma esquemàtica, les dades i els principals indicadors de l’activitat de la Universitat durant el curs 2011-2012, com ara el volum de contractació per projectes d’R+D+I i per transferència tecnològica, els nous convenis i projectes de recerca o les patents registrades.

El nou portal està gestionat pel Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat —que també estrena web propi— amb la intenció d’oferir una espai on difondre l’activitat de la UPC, tant a la mateixa comunitat universitària com a la societat en general, així com una eina d’utilitat en el procés de presa de decisions dels òrgans de govern.

Promoció de la qualitat i la millora contínua
En aquesta mateixa línia, el GPAQ ha publicat també al web institucional La política de qualitat a la UPC, una pàgina dissenyada per esdevenir un portal on es vagin recollint les iniciatives i les bones pràctiques en la promoció de la millora contínua en la docència, la recerca i la gestió.

Alguns exemples serien l’establiment de sistemes de garantia interna relacionats amb el reconeixement de la qualitat de la docència, el disseny de mecanismes que ajudin a aconseguir una qualitat científica contrastada i competitiva o els principis i valors que regeixen el codi ètic del l’estudiantat i del personal en l’exercici de la seva tasca a la Universitat.