Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > S'amplia, fins al 14 de juliol, el termini de la convocatòria d'ajuts per elaborar cursos MOOC durant el curs 2014-2015

La sessió informativa que l'ICE va organitar sobre aquesta convocatòria, el 18 de juny, es pot visualitzar per Internet al canal MediaFib

L’AGAUR ha obert la segona convocatòria d’ajuts per a la realització de MOOC’s amb l’objectiu de finançar projectes de cursos en línia oberts i massius desenvolupats per les universitats catalanes i els centres de recerca de Catalunya, adreçats al públic local i internacional. La convocatòria, oberta fins el dia 14 de juliol, s’adreça al personal acadèmic i un membre de l’equip assumirà la responsabilitat i coordinació del projecte.

08/07/2014
A la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) coordina aquesta segona convocatòria i també el suport al professorat interessat a elaborar i/o impartir aquesta formació on line, tant en el vessant tecnològic com d'assessorament respecte a la metodologia docent. En aquesta línia, l'ICE va organitzar una sessió informativa sobre aquesta convocatòria, el 18 de juny, que va tenir lloc a la sala d'actes de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) i el contingut de la qual es pot visualitzar, en vídeo i per Internet, a través del canal Media FIB.  A la pàgina web de l'ICE hi ha disponible, a més, informació, documentació i plantilles insitucionals per a l'elaboració de projectes MOCC a la UPC.

Els projectes finançats a través d’aquesta convocatòria, que s'ha ampliat fins al dia 14 de juliol, rebran un ajut de, com a màxim, 8.000 euros i s’hauran d’implementar abans del 31 de desembre de 2015.

En la primera convocatòria d’aquests ajuts, al juny 2013, ja va quedar palès l'interès d'un elevat nombre de professores i professors de la UPC per dissenyar i impartir aquest tipus d'activitats i des de l'ICE s'ha anat treballant per definir i organitzar un suport al professorat que vol endinsar-se en aquest camp. En la primera convocatòria el govern de la Generalitat de Catalunya va atorgar 200.000 euros a 14 cursos en línia oberts i massius, organitzats per les universitats i els centres de recerca de Catalunya. Tres d’aquests cursos van ser presentats per la UPC, amb una dotació de 15.317 euros cadascun.