Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Noves convocatòries de mobilitat externa i de llicències sabàtiques per al PDI

Noves convocatòries de mobilitat externa i de llicències sabàtiques per al PDI

S’obren noves convocatòries de permisos de mobilitat externa i de llicències sabàtiques per al personal docent i investigador (PDI) i el termini de presentació de sol·licituds és del 25 de març al 17 d’abril.

25/03/2015
Des del 25 de març i fins al 17 d’abril estarà obert el termini de sol·licituds tant de permisos de mobilitat externa del PDI per fer estades en universitats o centres de recerca de fora de Catalunya el 2015, com de llicències sabàtiques per a aquest col·lectiu per al curs 2015-2016, segons ambdós convocatòries aprovades pel Consell de Govern del 23 de març.

Pel que fa al permís de mobilitat externa, el pot demanar el PDI amb dedicació a temps complet amb una antiguitat mínima de dos anys ininterromputs respecte el moment de la sol·licitud, i el personal investigador en formació, d’acord amb la nova normativa aprovada pel mateix Consell de Govern. Aquestes estades tindran una durada mínima de tres mesos i màxima d’un any, i el seu inici haurà d’estar comprès entre l’1 de setembre d’enguany i el 29 de febrer del 2016. Durant aquest període es percebrà íntegrament el salari corresponent, a excepció del complement econòmic de càrrec acadèmic.

Quant a la convocatòria per a llicències sabàtiques, està oberta al PDI permanent que acrediti estar duent a terme la seva activitat acadèmica a temps complet a la Universitat durant un període ininterromput de cinc anys. Les llicències sol·licitades en aquesta convocatòria poden ser de sis mesos a un any i es podran gaudir entre l’1 de setembre d’aquest any i el 31 d’agost del 2016. Així mateix, suposaran la percepció íntegra del salari, a excepció del complement de càrrec. El model de sol·licitud i la informació sobre el procés es poden consultar a través de la Intranet de Personal: Informació general > Situacions administratives i règim d’incompatibilitats.