Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Noves dates per a la sessió extraordinària i ordinària del Claustre Universitari

La reunió extraordinària del Claustre Universitari per tractar el Projecte d’Adaptació d’Estatuts ha estat el 14 de desembre, i la reunió ordinària es farà el 21 de desembre.

01/12/2011
El Consell de Govern ha aprovat un canvi en l’ordre del dia i les dates acordades per a la celebració de la reunió extraordinària del Claustre Universitari per tractar el Projecte d’Adaptació d’Estatuts, que ha tingut lloc el 14 de desembre, i de la sessió ordinària del Claustre, ara prevista per al 21 de desembre.

El Consell de Govern del 9 de novembre havia fixat la data del 28 de novembre per celebrar la reunió extraordinària del Claustre Universitari per tractar el Projecte d’Adaptació d’Estatuts. Posteriorment, la Comissió Permanent del Consell de Govern i diferents membres de la comunitat universitària van transmetre al rector la necessitat de consensuar al màxim el Projecte d’Adaptació d’Estatuts abans de presentar-lo al Claustre Universitari. Així, el rector va proposar que la reunió d’aquest òrgan es traslladés al 14 de desembre. El nou ordre del dia inclou la votació del text final dels Estatuts de la UPC.

D’altra banda, a la reunió extraordinària del Claustre Universitari celebrada el passat 16 de novembre, diversos claustrals van demanar ser informats directament sobre les mesures concretes del Pla de Viabilitat Econòmica de la universitat, abans d’enviar-lo a la Generalitat de Catalunya, cosa que està prevista fer abans d’acabar l’any. Per aquest motiu, el rector ha proposat traslladar la reunió ordinària del Claustre Universitari al dia 21 de desembre, i incloure a l’ordre del dia la informació sobre el Pla de viabilitat econòmica UPC 2012-2014.