Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Oberta, fins al 20 de novembre, la segona convocatòria de KIC InnoEnergy per a projectes d'innovació

La segona convocatòria del 2014 per a projectes d'innovació en el marc del KIC InnoEnergy per al 2014 és oberta fins al 20 de novembre. S’hi pot presentar qualsevol investigador de la UPC amb propostes relacionades amb l’energia sostenible, orientats al mercat.

26/09/2014
Els projectes que es presentin a la segona convocatòria del 2014 per a projectes d’innovació en el marc del KIC InnoEnergy han d’estar relacionats amb l’energia renovable i estar vinculat a algun d’aquests sis àmbits: energia a partir de combustibles químics; carbó net i tecnologies de gas; energies renovables; nuclear sostenible i convergència amb les energies renovables; smart grids i emmagatzematge; i edificis i ciutats intel·ligents. A més, els projectes han d’estar orientats al mercat.

El dia 3 d’octubre, KIC InnoEnergy Iberia organitza l’acte de presentació de la convocatòria a Barcelona. Aquest esdeveniment tindrà lloc a la seu d’ACCIÓ (Pg. de Gràcia, 129). Properament, també s’organitzarà una jornada de presentació de la convocatòria en el marc de la UPC.

Els projectes dins d’aquesta convocatòria es gestionen des de la Unitat de Desenvolupament KIC, del Gabinet de Projectes Específics de la UPC.