Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Robert Piqué, delegat del rector al CEIB

També és vicepresident del mateix consorci

Robert Piqué, delegat del rector al CEIB

Robert Piqué ha estat nomenat, el dia 1 de febrer, delegat del rector al Consorci Escola Industrial de Barcelona (CEIB).

29/04/2014
 Robert Piqué va prendre possessió, l’1 de febrer, del càrrec de delegat del rector al Consorci Escola Industrial de Barcelona (CEIB), del qual també exerceix el càrrec de vicepresident. Doctor enginyer industrial per l’ETSEIB, Robert Piqué és catedràtic d'escola universitària, adscrit al Departament d'Enginyeria Electrònica, i amb assignació docent a l'EUETIB. En aquest centre docent ha realitzat, durant 11 anys, activitats de gestió com a sotsdirector de Planificació Estratègica i Relacions Internacionals.

Com a investigador, forma part del grup de recerca Energy Processing and Integrated Circuits (EPIC) i al Centre de Recerca d'Electrònica de Potència de la UPC, aquest darrer, reconegut com a centre específic de recerca. La seva activitat de recerca s’inscriu en els àmbits de l’electrònica de potència, el processament eficient de l'energia elèctrica, la generació distribuïda i les micro-xarxes intel·ligents.