Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > S’obre la convocatòria 2014 per sol·licitar permisos de mobilitat externa del PDI

Per realitzar activitats de recerca en centres de fora de Catalunya

El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha aprovat, el 28 d’abril, la convocatòria 2014 de permisos de mobilitat externa del PDI per realitzar estades a centres de recerca fora de Catalunya.

30/04/2014
El Consell de Govern ha aprovat el 28 d’abril les convocatòries 2014 per concedir els permisos de mobilitat externa del Personal Docent i Investigador (PDI) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC). Les estades, que poden ser d’entre tres a sis mesos de durada, es podran gaudir des de l’1 de febrer fins al 31 d’agost de 2015 per realitzar activitats relacionades amb la recerca a centres de fora de Catalunya.

Es concediran un màxim de 15 permisos semestrals i les persones que ho sol·licitin han de ser PDI amb dedicació a temps complet, amb una antiguitat mínima de dos anys i que no hagin gaudit de més de 12 mesos de permisos de mobilitat durant els cinc últims anys. Es tindrà en compte l’informe de priorització de les unitats acadèmiques.

Les sol·licituds es poden presentar des del 29 d’abril i fins al 20 de maig. La documentació que cal presentar i l’imprès de sol·licitud es poden obtenir a través de la Intranet de Personal: Informació general > Situacions administratives i règim d’incompatibilitats > Convocatòria de permisos de mobilitat externa del PDI 2014.