Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > 'Treu Pit, el coratge d’afrontar el càncer', pel Grup de suport a les persones amb càncer de la UPC

Punts de vista

El butlletí digital 'e-informacions' del 5 de maig inclou, dins la secció ‘Punts de vista’, el següent article del Grup de suport a les persones amb càncer de la UPC, 'Treu Pit'.

05/05/2014
Som un grup de persones que treballem a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i que hem viscut o, en alguns casos, encara estem vivint l’experiència del càncer.

Fa aproximadament dos anys vam crear el grup d’una manera espontània per compartir les vivències, dificultats, pors, alegries i superacions personals que ens uneixen.

Ens hem conegut a causa d’una malaltia però ens proposem afrontar-la amb optimisme i viure-la amb coratge. Per això ens identifiquem amb el lema que dóna nom al nostre grup, Treu pit!

La intenció és conèixer-nos per acompanyar i donar suport a qui ho necessiti.

Oferim proximitat, comprensió, atenció personalitzada i màxima confidencialitat.

Compartim les ganes d’expressar i abocar els nostres sentiments i les nostres sensacions. Ser protagonista de la teva història fa que et puguis ajudar i que puguis ajudar els altres. Aprenem junts, intercanviem informació i recollim consells pràctics que poden fer més lleuger el transcurs de la malaltia i l’adaptació posterior a la vida normalitzada.

Conversem, en definitiva, sobre la malaltia, els tractaments, les seqüeles i la repercussió en l’entorn familiar i laboral.

Tenim un blog. Des que vam iniciar el grup hem creat un blog per compartir notícies d’actualitat i vídeos divulgatius relacionats amb la malaltia, hem fet trobades lúdiques i malauradament també hem passat per algun mal tràngol. Podeu accedir al blog.

Com pots formar-ne part? Si tens alguna vinculació amb la UPC i estàs passant per l’experiència d’un càncer, ens agradaria molt que formessis part del grup Treu Pit. Tant si aquesta malaltia t’afecta a tu en primera persona com si tens familiars o persones properes afectades.

Actualment el grup el formem unes vint persones i ens proposem créixer i, d’aquesta manera, poder donar suport a tots els col·lectius de la UPC.

Escriu-nos a treupit.upcarrobagmail.com.

Grup de suport a les persones amb càncer de la UPC, Treu Pit