Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Vicenç Puig, director del Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial

El professor amb acreditació de catedràtic, Vicenç Puig ha estat nomenat, el 22 d’octubre, director del Departament d’Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial de la UPC.

27/10/2015

Vicenç Puig, professor amb acreditació de catedràtic, estarà al capdavant del Departament d’Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial els propers tres anys. Doctor en Enginyeria de Control i enginyer en Telecomunicació per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Vicenç Puig imparteix docència de les assignatures de l’àrea d’Automàtica a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), a l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET) i a l’Escola Tècnica d’Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT).

Pel que fa a la recerca, els seus àmbits d’expertesa són els sistemes avançats de control i la diagnosi i el control tolerant a fallades de sistemes industrials. Una tasca que desenvolupa com a responsable del grup de recerca Sistemes Avançats de Control (SAC) —que forma part de l’interdisciplinari Centre Específic de Recerca (CER) en Supervisió, Seguretat i Control Automàtic (CS2AC-UPC)— i com a investigador de l’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI), del CSIC i la UPC.

Dins la mateixa Universitat ha estat membre de la Comissió de Doctorat, així com responsable del programa de doctorat Control, Visió i Robòtica, impulsat pel departament que ara dirigeix i integrat, actualment, en el programa d’Automàtica, Robòtica i Visió de la UPC. També ha estat responsable del Màster universitari en Automàtica i Robòtica.

Fóra de l’àmbit de la UPC, és vice-president del comitè tècnic de l’Associació Mundial d’Automàtica (IFAC).