Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Youri Koubychine, nou director de l'INTE

El nomenament ha tingut lloc el 29 d’abril

Youri Koubychine, nou director de l'INTE

El professor i investigador Youri Koubychine ha pres possessió, el 29 d’abril, com a director de l’Institut de Tècniques Energètiques (INTE) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), del qual ha estat secretari acadèmic des de l’any 2011.

29/04/2014
El nou director de l’INTE, l’investigador Youri Koubychine, ha estat secretari acadèmic d’aquest institut de recerca des de l’any 2011. És doctor en Ciències Físiques per la Universitat Estatal Lomonóssov de Moscou, i ha dut a terme projectes de recerca en centres com l’Institut Skobeltsyn de Física Nuclear de Moscou, l’Imperial College de Londres i la Universitat de Barcelona, entre d’altres. Des de l’any 2001 imparteix docència a la UPC, on primer va ser professor visitant vinculat al Departament de Matemàtica Aplicada IV i, des de l’any 2004, és professor agregat de l’Institut de Tècniques Energètiques.

Així mateix, és investigador del grup de recerca d'Estudis en Energètics i de les Radiacions (GREENER, en les seves sigles en anglès) on treballa en l’àrea de la física i la tecnologia d’accelerador de partícules i coordina el projecte de disseny i construcció del microtò a la UPC.