Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > Es constituex a Barcelona el KIC InnoEnergy Iberia S.L

Es constituex a Barcelona el KIC InnoEnergy Iberia S.L

El 27 de juliol del 2011 ha tingut lloc l'acte de constitució de KIC InnoEnergy Iberia S.L., una nova empresa que sorgeix de la xarxa de coneixement creada per deu organitzacions líders del sector energètic i impulsada per l’Institut Europeu d’Innovació i Tecnologia (IET).

29/07/2011
Representants dels deu socis KIC InnoEnergy Iberia, procedents del món l'energia i la innovació, s’han reunit a Barcelona per signar els estatuts d'aquesta nova empresa. Durant aquest acte, Pedro Díez, vicerector de Política Internacional de la UPC, ha estat nomenat president del Consell d'Administració del KIC InnoEnergy Iberia.

InnoEnergy, és una de les tres xarxes del coneixement i la innovació (knowledge and innovation communities, KIC) impulsades recentment per l’IET, amb l’objectiu de fomentar la innovació i l’impacte en l’economia i la societat europees dins l’àrea de l’energia sostenible.

La filial KIC InnoEnergy Iberia és la responsable de dirigir les activitats de la companyia a Espanya i Portugal, així com de gestionar, a nivell europeu, l'àrea d'Energies Renovables. Els socis de KIC InnoEnergy Iberia són: Ciemat, Energies de Portugal (EdP), ESADE, Gas Natural Fenosa, Iberdrola, Institut de Recerca de l'Energia de Catalunya (IREC), Institut Superior Tècnic de Lisboa (IST), KIC InnoEnergy Iberia S.E., Tecnalia Corporación Tecnològica i UPC.